tag:blogger.com,1999:blog-19313663.post6317480934460321102..comments2023-09-25T15:53:25.989+02:00Comments on Sveins blogg: NSB og brukarorienteringSvein Øhttp://www.blogger.com/profile/12597512401374650610noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-19313663.post-26480452629213974732007-08-15T22:06:00.000+02:002007-08-15T22:06:00.000+02:00Hehe, der oppe behandlar dei pasasjerane som sauer...Hehe, der oppe behandlar dei pasasjerane som sauer. Det var vel smørbukken som var på jobb hjå Widerø tenkjer eg.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-19313663.post-17297332677333342452007-07-03T08:13:00.000+02:002007-07-03T08:13:00.000+02:00NSB er ikkje aleine om å strekkje passasjerar ford...NSB er ikkje aleine om å strekkje passasjerar fordi dei ikkje har orden på elektroniske reisedokument. Eg har opplevd tilsvarande hos Widerøe. Ei stakkars dame hadde bestilt billett til Oslo og ikkje fått med seg at ho skulle om Bergen. Det vart oppfatta omtrent som ei personleg fornærming då Widerøe-mannen oppdaga det etter at ho var kome ombord i Oslo-flyet. At både innsjekk og ombordstiging (med ID-kontroll) hadde latt dama passere spelte inga rolle når kjeften skulle delast ut. Slik kan det gå når papirmakta forsvinn.Paal Fosdalhttps://www.blogger.com/profile/17142834687405281683noreply@blogger.com