tirsdag 20. desember 2005

Lenovo: Look to Dell

Har skifta berbar PC for ikkje lenge sidan og valet var i grunnen lett: det måtte bli ThinkPad igjen. Forrige pc var ThinkPad T21 og sjølv etter 4 1/2 år verka den moderne. Dessverre gjekk straumforsyning/laderele fløyten så ny pc måtte skaffast. Det vart ein T43 og så langt er eg godt nøgd.

Men IBM/Lenovo har ein del å læra av Dell. Måten du kan konfigurera din eigen pc på Dell sine nettsider er forbilledleg. Eg forstår ikkje at det skal vera så vanskeleg å få til, men det går vel på produksjonsfilosofi. Dell opererer etter "built by order" medan Lenovo tydelegvis snur rundt på dette med "order after building". Så no sit eg med ein topp pc som berre har ein svak komponent: ein treg harddisk. Av ein eller annan uforståeleg grunn får eg ikkje ein raskare disk (7200 r/min) med toppkonfigurering; berre i billegare utgåver. Toppmodellane har 5400 r/m disk. Uforståeleg!

Ingen kommentarer: