søndag 30. september 2007

Fallitterklæring for internt søk

Eit av poenga våre i foredraget på EuroIA er at dårleg eller manglande semantisk struktur i portalen kjem tydelegast til uttrykk i det interne søket. Interne søk er eit katastrofeområde på dagens nettsider - eg har tidlegare teke dette opp mellom anna i innlegget "Søk kler deg naken".

Som illustrasjon vel eg denne gongen Høgskulen i Sogn og Fjordane, av mange kandidatar. Eg leitte etter informasjon om Fagdagen 2007 i samband med eit møte i FoU-utvalet ved høgskulen der eg representerer Vestlansforsking. Eit søk på "fagdag 2007" gir følgjande treff, der ingen er relevante i forhold til det eg er ute etter:



Så gjorde eg same søket i Google ("fagdag 2007 site:www.hisf.no) og fekk denne trefflista:



Første treffet er innertiar. Men korleis kan det ha seg at Høgskulen si nettløysing ikkje kjenner til denne informasjonen? Det er i grunnen uforståeleg at Google skal kjenna Høgskulen sin informasjon betre enn Høgskulen sjølv - ei fallitterklæring er det rett og slett.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svein: Det er bra at du ikke gir deg på dette. :-)

Nettstedsøk er fortsatt en katastrofe mange steder. Jeg synes allikevel at det er blitt litt bedre enn det som beskrives i Are Halland-rapporten "Søk 2004". Bedrifter kjøper inn en søkemotor til internsøket og tenker at that's it. De ser ikke på det som en viktig oppgave å utvikle den.

Jeg forbereder en del materiale om emnet, so stay tuned. :-)

Anonym sa...

Det blir spennende å se hva Google får til i bedriftsmarkedet.