fredag 7. september 2007

Adwords-spam

Nettavisens "Side 2" er dessverre i godt lag når dei brukar Adwords på denne spam-måten. Hotte bilder av Tim Berners-lee? Herregud, kor tåpeleg går det an å bli? Men slik blir det dessverre når spamming blir ein del av naturleg marknadsføring. Det fører tankane over til den primitive web'ens første fase der keywords-feltet vart brukt til lokkemat med 'Pamela Anderson' og liknande. Trist (som faen).

2 kommentarer:

Frode Andreas sa...

Hei Svein
Eg er ofte inne på bloggen din. Her i går fann eg og ut at forfattarane bak boka Freakonomics har ein eigen blogg.

Dette er ein spanande blogg, frå usa, men med freakonomics som bakgrunn. Vel, nok om det. Bloggen finn du på http://freakonomics.blogs.nytimes.com/

Det siste innlegget har tittelen "Is OpenID the Solution to Online Identity Theft?"

fah

Svein Ølnes sa...

Takk for tipset, skal sjekka ut det. Spennande tittel på det siste innlegget..