torsdag 6. mars 2014

Bitcoin i praksis


Etter presentasjonen av Bitcoin på konferansen Betalingsformidling 2014 vart det ein del spørsmål. Fleire spurte korleis ein går fram for å skaffa seg Bitcoin reint praktisk? Kanskje eg tok feil når eg seier at næringa er gammalmodig..

Eit par alternativ til å skaffa seg Bitcoin:
  1. Send ein e-post til sturle@bitmynt.no (og så hjelper Sturle deg vidare)
  2. Kjøp Bitcoin hjå ein annan norsk aktør: Justcoin
Eg skal visa det siste alternativet steg for steg her (og nei, eg har ingen forbindelse til Justcoin anna enn at eg har brukt deira teneste).

1. Gå til www.justcoin.com og opprett ny brukar

2. Inne på Justcoin.com vel du 'Deposit' og kva valuta du vil betala inn (US dollar, Euro eller NOK)



3. Du får oppgitt eit kontonr du skal betala inn til, og ei melding som fungerer som ein KID (men skal skrivast i meldingsfeltet i nettbankoverføringa)



4. Gå inn i nettbanken din og overfør beløpet du vil kjøpa Bitcoin for, til det oppgitte kontonummeret og med den oppgitte meldinga i meldingsfeltet

5. Logg inn på Justcoin.com igjen og vel 'Trade' og oppgi kor mykje du vil kjøpa Bitcoin for (pengane er no komne inn på konto hos Justcoin)

Viss du seinare vil veksla inn Bitcoin, er det like enkelt, berre omvendt prosedyre.

Overføring frå "Bitcoin-bank" til Bitcoin-lommebok
Oppbevaring av Bitcoin i Justcoin og andre vekslingstenester er som å ha dei i ein nettbank. Det kan vera både fordelar og ulemper med det; det er uansett ein god strategi å fordela risiko og ha litt i "Bitcoin-banken" og litt i eiga Bitcoin-lommebok. Overføring av Bitcoin frå "banken" til eiga lommebok, enten på mobiltlf., nettbrett eller pc, er som å overføra mellom konti i ulike bankar:

Overføring av Bitcoin frå "bank" til Bitcoin-lommebok

I Bitcoin-lommeboka på mobilen ser overføringa slik ut:


Og heilt til slutt: Hugs at handling med Bitcoin inneber stor risiko!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan ikke gjøre noe annet enn å le av folk som bruker bitcoin. Og grunnen er veldig enkel: hvis jeg selger noe for èn krone idag, så vet jeg at jeg har èn krone i morgen. Hvis jeg selger noe for èn bitcoin idag, så aner jeg ikke hva jeg har i morgen. Fordi verdien går hele tiden opp og ned. Veldig mye opp og ned. Så det er gøy, hvis man selger en bil for ett hundretusen kroner og får betaling i bitocin. Dagen etter har du plutselig bare sytti tusen kroner. Så hvis man liker å gamble med pengene sine, så er bitcoin bra. Men hvis man er økonomisk fornuftig og ikke liker å spyle penger ned i do, da er det bare å holde segt langt unna alt som heter kryptovaluta.