fredag 16. november 2007

Sagt om telefonen

I samband med ein artikkel om usability i mobil e-handel (Venkatesh et al.) kom eg over følgjande sitat om telefonen:

"The great advantage [the telephone] possesses over every other form of electrical apparatus consists in the fact that it requires no skill to operate the instrument."
—Alexander Graham Bell, 1878

"My department is in possession of knowledge of the details of the telephone, and the possible use of the telephone is limited."
—Engineer-in-Chief, British Post Office, 1887

"There's an old story about the person who wished his computer were as easy to use as his telephone. That wish has come true, since I no longer know how to use my telephone."
—Attributed to B. Stroustrup, inventor of C++

Eg likar den siste best..

1 kommentar:

Idun sa...

Herr Bell ville nok ha brote ut i gråt om han tok ein tur til kontoret mitt på Vestlandsforsking og prøvde seg på å starte og avslutte ein samtale med headset kopla til telefonen i staden for røyret. Eg jobbar framleis med å forstå kva eg skal trykke på. Tasteval får eg heller ikkje til. Alle teknisk kyndige medarbeidarar er hjarteleg velkomne til kontoret mitt for å nøste i mysteriet "Alcatel Advanced Reflexes".