fredag 20. januar 2006

Kalendar på nettet

Har fått den årlege innkallinga til tannlegetime og den passa sjølvsagt dårleg. No var eg heldig og trefte den dyktige tannlegen min på telefonen med det same og fekk endra time.

Men tanken som slo meg var at tannlegen, som forresten er veldig hissig på ny teknologi, sjølvsagt burde ha lagt kalendaren sin ut på nettet slik at eg kunne ha endra det sjølv. Han ville spart mange telefonar og ikkje minst daglege forstyrringar (han har ingen assistent og tek alle telefonar sjølv).

Det kan henda det finst tannlegar som har gjort dette, men eg har ikkje sett det til no. Dette gjeld også mange andre yrke, der timebestilling ofte er eit mareritt.

Så i neste veke, når eg sit i stolen - og før eg har fått kjeften full av diverse utstyr, skal eg føreslå det til han. Høyrest forresten ut som eit godt SkatteFunn-prosjekt...

Ingen kommentarer: